samedi 23 mai 2009

KARNANI ANEEL, Fortune at the Bottom of the Pyramid: A Mirage, Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan, « Working Paper », juillet 2006
lien: http://www.wdi.umich.edu/files/Research%20Initiatives/Bottom%20of%20the%20Pyramid/Mirage%20at%20the%20bottom%20of%20the%20pyramid.pdf

The Next 4 Billion: Market Size and Business Strategy at the Base of the Pyramid, World ressources Institute & International Finance Corporation, mars 2007
lien: http://www.wri.org/publication/the-next-4-billion

IMS – Entreprendre pour la Cité, Henri de Reboule et Olivia Verger-Lisicki, Et les Clients Pauvres? Quand les Entreprises s'engagent, Paris, Editions Autrement, 2008

PNUD, Les Entreprises face aux Défis de la Pauvreté: des stratégies gagnantes, juillet 2008
lien: http://www.undp.org/gimlaunch/french/index.shtml

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire